Sunday, January 07, 2007

Birthday Girl



Hello!!
Nama saya Wan Nadiah Hannah.
Hari ini, harijadi saya yang ketiga.
Saya sangat happy sebab Mummy dan Babah belikan saya Barbie Beautiful Bride dan Prince Derek yang ada 12 pasang kasut.

Saya ada seorg adik. Nama dia Wan Nazmi Hariz. Dia saaaaangat gemuk sebab tiap2 hari dia minum baaaanyak susu.

Tok Mama dan Tok Papa pun ada belikan saya pressie. Mak Long saya tinggal di Kelantan. Mak Long kata dia akan balik minggu ini. Saya takut dengan Pak Long sebab dia ada janggut. Babah takde janggut. Mak Long suka belikan saya hadiah tapi kadang2 Mak Long suka marah saya sebab dia kata saya cepat nangis. Tapi saya tau Mak Long sebenarnya sayangkan saya.



Mummy kata Mak Long nak bawak Tok Mama, Tok Papa, Mak Teh, Mak Su, Pak Uda dan Pak Su, Hannah, Mummy, Babah dan baby Hariz pergi jalan-jalan. Mak Long, Hannah nak pergi tempat yang ada swimming pool!

No comments: