Wednesday, February 11, 2009

Kerenah anak-anak



Nama saya Verver. Saya dikutip semasa merayau di kantin hospital. Org buang kucing di hospital, ada pulak org yg mengutip dan membawa balik ke rumah. Bulu saya berbelang perak.



Nama saya Doremi aka Buta. Saya suka melompat ke atas meja komputer tapi tuan saya selalu meletakkan saya kembali ke atas lantai. Saya mengalami 'PR bleeding' (berdarah dari tempat buang air besar) tempohari yang sehingga kini tidak diketahui puncanya.



Nama saya Ciku. Saya diberi nama ini sebab bulu saya hitam dan tuan saya inginkan nama tiga serangkai untuk adik beradik saya. Saya sangat suka bergolek2 di atas katil tuan saya.



Nama saya Malisa. Kaki kanan depan saya bengkok kerana dipatahkan oleh budak2 jahat. Selepas itu saya telah diserahkan kepada tuan saya sekrg untuk dibela. Saya sangat suka makan dan melompat-lompat.

4 comments:

Anonymous said...

cik, kucing saya dulu pun penah berak berdarah darah, so i bawak pegi jumpa vet, dia kata pasal furball. so dia sudah kasik injection... now dah sihat.. segar bugar... alhamdulilah...

shida

Miss D said...

Aisyah is now sitting on my lap adoring all of your cats

They indeeed look adorable in pictures and must be a lot of fun to be with in real life...

Sue Tiramisu said...

Shida-
Terima kasih atas tip tu-tapi rumah Yana nie kdg2 ada pacat. Ntah2 masuk pacat kat situ kot....tapi skrg nie musim panas, tak hidup si pacat kot...tapi Buta maintain ok, and dia berdarah kejap jek, so tgk la camne..

Sarah-
My cats are my buah hati and pengarang jantung...hehe....baru2 nie ada on/off stray beranak bawah rumah....and we discovered the next morning that she had delivered 3 other kittens in the neighbour's old car. Kesian the 3 kitties sepjg malam tak minum susu! Nasib baik still panjang umur....

Roti Kacang Merah said...

...bergenang air mata baca cerita Malisa... *sniff*

hanya Allah yang boleh balas your kindness, patience and passion towards these kids, doc...